Багатофункціональний UNIMOG

Унимог для руху по дорозі і по рейковому шляху є розумне рішення численних транспортних проблем.

Уникальність Унімога на комбінованому автомобіильному та залізничному ходу полягає у сукупності «вмінь», не притаманних окремо ані вантажівкам, ані маневровим локомотивам.

В першу чергу, це здатність працювати з гіганським набором додаткових пристосувань.

Модель U423 представляє собою серію машин, розроблену навмисно для використання навісного швидкозмінного обладнання. На Unimog U423 встановлені гідравличні та механічні привіди для робочого інструмента, що використовується в ремонтних роботах. Він може використовувати більш ніж 60 видів додаткових пристосувань, причому одночасно на машину можуть кріпитися декілька різних модулей. За лічені хвилини на Унимозі можно повністю змінити комплект навісного обладнання, і він вже готовий до експлуатації  в абсолютно іншій якості. Все це і робить локомобиль Unimog, від фірмы G.Zwiehoff GmbH, найфункціональнішим транспортным засобом. Жоден інший автомобиіль або локомотив не мають такої кількості вариантів експлуатації.  Більшість цих машин застосовуються для обслуговування шляхового господарства. Машина на комбінованном ходу, Unimog U423, може бути обладнана пристроями для:

  • Боротьби з рослинністю в зоні залізничного шляху з використанням  установки для обприскування;
  • Очищеннящляху за допомогою спеціального навісного оборудованияобладнання для обрізки гілок та чагарників;
  • рабіт з підйомним краном та причіпом на комбінованном ходу;
  • ревізії та ремонту пристроїв контактної мережі с помощза допомогою підйомної кабіны, що закріплена на стрілі машини.

У Унімога є можливість дистанційно управлять керувати його роботою. Для роботи з вагонами на станції або терминалі в звичайному режимеі необхідно два працівника ‒ машиніст локомотива та зцеплювач. Зцеплювач знаходиться поряд з вагонами та дає командыи машиністу по рації.

Для укерування Унімогом можливо використовувати одного працівника. Один оператор, який, знаходиться з одного краю рухомого складу, за допомогою радиіопульта здатний давати локомобілю команди «старт/стоп/вперед/назад». Такої опції нет ни у однне має жоден маневровий локомотив. Ну і, звичайно, головна перевага перед будь-яким локомотивом полягає в абсолютній мобільності Унимога, який здатний змінювати залізничні колії на шосейну або грунтову дорогу, та навіть на повне бездоріжжя. Унімог легко долає бездоріжжя, та демонструє високу швидкість руху на трасі.

 

Скачати Брошюру
21 – Keilpflug auf Schiene (2)
037_35A
038_36A (2)
3058-3 U400L (2)
3058-4 – von oben auf Schiene (2)
3058-5 – seitl
3059-3 Maintenance Vehicle
3150-4 – VF24Z+PK9501
3158-2 – UNA 600 vorne (2)
3554 – Schneefräse und Kran
3666-4 – Streugerät (2)
4075-22
Anhänger1
Anhänger2
Beilhack-Schneefräse 01
Bild 001
Bild 025 field mechanic vehicle
DOKA mit XS144
DSC01158
DSC01165
DSC09252
DSCN1292
IMG_0259
IMG_0422
IMG_1900
IMGP0631
mulifunctional.title
U1650 Dreiachser + Hubarbeitsbühne
Wascheinsatz
Уни
Уни2
Уни3
21 – Keilpflug auf Schiene (2)
037_35A
038_36A (2)
3058-3 U400L (2)
3058-4 – von oben auf Schiene (2)
3058-5 – seitl
3059-3 Maintenance Vehicle
3150-4 – VF24Z+PK9501
3158-2 – UNA 600 vorne (2)
3554 – Schneefräse und Kran
3666-4 – Streugerät (2)
4075-22
Anhänger1
Anhänger2
Beilhack-Schneefräse 01
Bild 001
Bild 025 field mechanic vehicle
DOKA mit XS144
DSC01158
DSC01165
DSC09252
DSCN1292
IMG_0259
IMG_0422
IMG_1900
IMGP0631
mulifunctional.title
U1650 Dreiachser + Hubarbeitsbühne
Wascheinsatz
Уни
Уни2
Уни3